معرفي آچارهاي پركاربرد

بررسي و تحليل برند هاي برتر ابزار

معرفي آچارهاي پركاربرد

۷۳ بازديد

معرفي آچارهاي پركاربرد موجود در بازار

آچار ها كه در هر جعبه ابزاري يافت مي شوند، جهت باز و بستن پيچ و مهره ها  توليد و روانه بازار شده اند. اين ابزارهاي دستي انواع مختلفي دارند كه هر كدام براي كار خاصي طراحي شده اند. در اين نوشته  به پركاربرترن آنها اشاره خواهيم نمود.

آچارهاي پركاربرد موجود در بازار

آشنايي با آچارهاي معروف

آچار آلن

جهت باز و بسته نمودن پيچ‌ و مهره‌هاي شش ضلعي و همچنين پيچ هاي بدون سر و پيچهاي بسيار كوچك ماشين و موتور طراحي شده اند.در سايزهاي مختلفي عرضه شده و به صورت تكي يا ست تاشو قابل عرضه هستند. از اين ابزار دستي جهت مصارف عمومي و صنعتي، تعميرات خودرو و لوازم الكترونيكي و… مورد استفاده قرار مي گيرد.

آچار فرانسه

 از پركاربردترين آچارها مي باشد و دليل آن قابيلت تغيير سايز دهانه آن مي باشد و به همين دليل مي توان از سايزهاي مختلف آن، بنا بر نوع كاربرد در موقعيت هاي مختلف استفاده نمود. به عنوان مثال ممكن است براي شما نيز پيش آمده باشد كه براي نصب انواع لوله و شيرآلات اولين گزينه كه به ذهنتان مي رسد، آچار فرانسه است كه تقريبا در هر خانه و جعبه ابزاري يافت مي شود

آچار پا كلاغي

اين آچار فاقد دسته بوده و طوري طراحي شده است كه قابل اتصال به سر رينگي يا رينگي جغجغه‌اي آچارهاي ديگر مي باشد. كاربرد آن باز و بسته نمودن پيچ و مهره‌ها در فضاهايي با دسترسي محدود و تنگ مي باشد.

آچار لوله گير

فك بالايي اين آچار به صورت متحرك طراحي شده كه ميتوان اندازه آن را تنظيم كرده و لوله هاي فلزي را با استفاده از آنها چفت نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.